KLACHTENREGELING
Panorama Zorg beschikt over een klachtenregeling. Mocht u een klacht hebben, dan kunt u deze in eerste instantie bespreken met uw zorgverlener. Indien er geen bevredigende oplossing wordt gevonden, kunt u de volgende stappen ondernemen.
Vraag een gesprek aan met de betrokken zorgcoördinator. U ontvangt de contactgegevens van de zorgcoördinator via uw zorgverlener. Mocht het probleem nog steeds niet zijn opgelost, neem dan contact op met de directie door een e-mail te sturen naar administratie@panoramazorg.nl. Indien u er niet uitkomt met de zorgverlener, zorgcoördinator of directie, kunt u uw klacht voorleggen aan een onafhankelijke klachtenfunctionaris. Deze persoon zal één of meerdere gesprekken met u voeren om het probleem helder te krijgen en u te helpen bij het aanpakken ervan. Dit kan op verschillende manieren gebeuren, waarbij soms advies voldoende is en in andere gevallen bemiddeling of het indienen van een formele klacht de gewenste stap kan zijn. Alle informatie die u deelt, wordt vertrouwelijk behandeld. U kunt hiervoor terecht op: www.klachtenportaalzorg.nl.